Výhled v létě

Chalupa pod Bramberkem - Mapa a spojení

Zpátky k navigaci

Slovanka

Nacházíme se uprostřed jizerských lesů 200 metrů od krásné kamenné rozhledny Bramberk.

AUTEM

+50° 45' 16.63", +15° 12' 11.39"

Od Prahy po dálnici směr Liberec silnice č.R10 - odbočka na Jablonec nad Nisou silnice č.65 - ve městě držte stále směr na Tanvald silnice č.14 - v Lučanech nad Nisou odbočka vlevo na Horní Maxov. V Horním Maxově zabočit vlevo za kostelem, pokračovat stále nahoru až k rozhledně Bramberk.
mapa

Vodopády Jedlová

AUTOBUSEM

Přímý autobus - linka 530250 Praha - Josefův Důl - zastávka Lučany nad Nisou,Horní Maxov,řižovatka cca 800 m od pensionu.

Pátek
Zpět neděle
15:35 Lučany n.Nisou, Horní Maxov, kostel
17:55 Praha, ÚAN Florenc

Zde: Stránky Idos spojení si můžete vyhledat autobusové, či vlakové spojení k nám. Vyhledávejte spojení do Jablonce nad Nisou, odtud se k nám dostanete pomocí MHD č.4 na zastávku Lučany nad Nisou, Horní Maxov

Z Jablonce n.N. dostupnost MHD č.4 z Jablonce n.N - Horní Maxov, která jezdí 11x denně (konečná zastávka u kostela cca 500 m).

Po předchozí domluvě vás rádi dovezeme od zastávky k nám i s batohy.